الاحصائيات المتقدمة

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

يا اخصائي :لاتدلس ولا تغامر فيكون مصيرك مصير المرحوم تامر

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• حجم الخط

يا اخصائي :لاتدلس ولا تغامر فيكون مصيرك مصير المرحوم تامر

تم تصغير هذه الصورة. اضغط هنا لمشاهدة الحجم الكامل. أبعاد الصورة الاصلي هو 919*35 و بحجم 2 كيلوبايت.

التعريف بدكتور تامر

تم تصغير هذه الصورة. اضغط هنا لمشاهدة الحجم الكامل. أبعاد الصورة الاصلي هو 919*35 و بحجم 2 كيلوبايت.
    • اخصائى العلاج الطبيعى والتأهيل جامعة القاهرة
    • اخصائى العلاج الطبيعى بمستشفى أبوقير التخصصى
    • دراسات فى الاكتشاف المبكر للأعاقة جامعة الاسكندريه
    • دبلوم فى التغذية العلاجيه والاعشاب الطبيه الأكاديمية الامريكيه للعلوم
    • عضو جمعية رعاية الأطفال ذوى الامراض العصبيه
    • عضو مجلس أدارة جمعية نور الحياة لرعاية ذوى الاتياجات الخاصه
    الحمد لله والصلاة والسلام على رسول الله :
    هذا مانسخته من موقعك وفيه انك :
    1-اخصائي العلاج الطبيعي والتأهيل من جامعة القاهرة.
    2-=============بمستشفى ابوقير التخصصي.
    3-دراسات في الاكتشاف المبكر للاعاقه جامعة الاسكندرية.
    أين مايلي:
    ( اخصائي في التأهيل والاكتشاف المبكر للاعاقه )
    والتي تدعي انك حاصل عليها وتحيلنا الى موقعك.
    يقول المثل من فمك ادينك وانا اقول من موقعك ادينك.
    نصدق موقعك أم نصدق ماتكتبه لنا ,
    بالله عليكم اليس هذا تناقض , بل كذب , وغش وخداع
    اذا كان كذلك فارجو منكم التعليق .
    لقد اوقعت نفسك بنفسك واصبحت كمن سقط في رمال
    متحركه كلما تحرك ازداد غرقا .
    ماسبق هو الضربة الفنية القاضية وأما ماسيأتي فهو
    الضربة القاضيه .

ارجو من الاخصائي /اسماعيل المناعمه أو غيره
    اثبات او نفي ان من يتخرج من الجامعه بشهادة
    البكالوريوس يكتب في شهادته انه حاصل على
    البكالوريوس أوممارس علاج طبيعي وبعد مضي
    خمس سنوات -مسألة وقت ليس الا- يستحق لقب
    اخصائي علاج طبيعي .
    وانا اقسم بالله العظيم انه لكذلك , وانا اعرف ذلك
    تمام المعرفه ولكني اريد من الاخ اسماعيل لانه
    محايد وان كان انحاز في رده لخصمي الا انني
    اثق انه سيقول الحق .
    ملاحظه:
    عندما قلت خرس لسانك فانا هنا (يادكتور )لا ادعو عليك بل
    اتساءل ان كان قد انعقد لسانك .

والسلام عليكم
    رد: الجديد في علاج الشلل الدماغي ومختلف الاعاقات الحركيه-مهم-
    الحمد لله رب العالمين :
    أين ردودك الطويلة ؟..........وماذا عساك أن تقول ؟
    تعترف .....لاأظن ذلك !.... تعتذر......ايضا هذا مستبعد, اذن ..تلتزم الصمت بعد أن انكشفت للمتابعين وتعرّيت ...تماما,,,,,
    ويشمت بك القريب ..قبل البعيد .

أتيت متعسفا حرف الدال ومتلبسا بخبرات ودورات ..وتتهمني بمحاولة تشويه سمعتك !
    ها قد شوهت سمعتك بنفسك ...وفقدت مصداقيتك أمام الملأ...فجزاك الله عن نفسك كل خير .

تخون الأمانة ,,,تكذب,,,تغش,,,تخادع,,,تراوغ
    وبعد أن فشلت داخليا حاولت الترويج لنفسك خارجيا ..فهيهات .

حاولت اصطياد الحالات ..فاصطادك _ وبلا فخر _ أبو علي ..وعلّقك من قفاك عاريا تماما , قد تصبب العرق منك حتى ألجمك .

لن يشفق عليك أحد لأنك مارست أسوأ انواع الابتزاز .....فما ظنك بمن حاول ابتزاز اضعف الناس ( الاطفال ..بل والمعاقين بالذات ) .

انقسم الناس حولك مابين ....ساخط ....وشامت ....ومتشفّي .

فليرحمك الله ..ولتصبر ولتحتسب ..فهذه حال الدنيا ..وقد ينقلب السحر على الساحر..
    وكم من صياد قد اضحى فريسة ...ومتحذلق قد اصبح أضحوكة.....( وفهلويّ ) قد صار ...ارجوزة !

تخصصت ( كما تزعم ) في الاكتشاف المبكر ...ولكنك لم تكتشف مبكرا بأن حالك سيصبح هكذا , ولو
    استقبلت من امرك ما استدبرت ....لما كتبت ما كتبت ....أليس كذلك ؟ ...نعم ...

أراك تهز رأسك أسفا ......وتعض أناملك غيضا ...اذن فلتمت بغيضك غير مأسوفا عليك .

والسلام على الصادقين المخلصين .

استغفر الله الذي لااله الاهو الحي القيوم واتوب اليه

• حجم الخط
    رد: يا اخصائي :لاتدلس ولا تغامر فيكون مصيرك مصير المرحوم تامر

انا برده هاكتب نفس الرد هنا لان اكبر دليل علي انك بتحاول تبوظ صوره الراجل ده انك نسخت الموضوع لوحده في موضوع عشان تضلل الناس ال ما شافوش الموضوع قبل كده ياخي حرام عليك
    السلام عليكو ايه ياجماعه ده هو المنتدي باه للخناق والتحدي ولا لافاده الناس وان احنا نديهم معلومات ونعرف احنا كمان معلومات معلش محدش يزعل مني ولكن انا حاقول رايي بصراحه صحيح انا مش بفهم في العلاج الطبيعي اوي ولكن عندي مخ وكمان انا بتعامل مع المعاقين بحكم ان انا خدمه اجتماعيه ومهتم بالمجال وبدور علي النت كتير وبشترك في المنتديات واحاول اتعلم واقرا عشان اعرف اكتر عن الحالات
    يعني الاخ ابو علي ازاي يبقي صاحب ومدير مركز خطوات صغيره ويتكلم علي انه بس ابو طفل معاق عشان يعمل دعايه لمركزه ويعد يشتم ويخبط في دكتور تاني كاتب مواضيع انا شخصيا بستفيد منها ومن الواضح ان ناس كتير بتستفاد منها بدليل انه هو الوحيد ال بيشتم وكل الناس بتشكر مش عيب يتحول المنتدي لمصالح شخصيه واحد يحاول يغير ويبدل ويحور فالكلام عشان يطلع الدكتور تامر ده غلطان بس لمجرد انه بيتكلم في مواضيع ووسايل جديده في العلاج يا جماعه انتو فاكرنا هبل الانسان الطبيعي وخصوصا لو هو فاتح مركز ولقي ان في حاجات جديده مثلا الطبيعي انه مثلا يراسل ال كتب الموضوع ويحاول يستفيد من الكلام ال هو قاله او لو الحاجات دي عنده خلاص يسكت انما الواضح اوي ان الاخ ابو علي ده متغاظ ومضايق وده باين في اسلوبه وطريقته انا قريت الموضوع كويس وشوفت كام حلقه من ال الدكتور ده عملهم وكمان دخلت علي الموقع بتاعه ماشفتش اي افترا من البيقوله الاخ ابو علي وبعدين جاي في الهايفه ويتصدر زي مابنقول لان الراجل موقع كلامه في الاخر باخصائي في التاهيل والاكتشاف المبكر للمعاقين -ايه الهيافه دي ماهو كل المقال الراجل بيتكلم عن العلاج الطبيعي ومفهومه الغلط ومالمفهوم الصح ليه والراجل بيقول علي حسب كلامه انه عامل دراسات في الاعاقه طيب ايه المشكله باه ليه عايز تلخبط الناس مايصحش ان احنا نعمل كده عشان انتا صاحب مركز تاني ال انتا حاطط اعلانه ده وال غايظني ان ماحدش بيرد عليه وعمال يالف في الكلام ويحور فيه اكن الراجل ده نصاب ياشيخ نتقي ربنا باه دا احنا في رمضان حتي وعمال يقول كشفتك وكشفت مش عارف مين الغامدي قبل كده دا انتا ال عمال تكدب اهو وانتا ال اتكشفت عمال تقول ان ابني تعبان وبعالجه ممكن فعلا يكون عندك ابن تعبان ولكن انتا ما جبتش سيره خالص ان انتا صاحب المركز عشان تخلي الناس تجيلك انتا ال بتتاجر بالموضوع ده لانك انتا البتعمل الدعايه لمركزك علي عكس الموضوع ال انا قريته بتاع الدكتور مفهوش اي دعايه يبقي مين ال نصاب ياناس حرام عليكو ارحمونا باه كل واحد عنده مصلحه شخصيه يخش يشتم في الناس عشان مصلحته وانتا الوحيد الي فاهم يعني واكتشفت وهو معقول يعني انك تعد تالف قصيده تشتم فيها الراجل هو ده تصرف طبيعي انا بقالي كام يوم عمال اقرا في المواضيع لما اتخنقت واذاي اصلا اداره المنتدي ساكته عالتجريح ده مش هاينفع من كتر الاستفزاز لانه عمال يلف ويدور مفيش غير الاستاذ عبدالله ال فهم اسلوبه ان في مصالح شخصيه برده خصوصا اني اول ما قريت الكلام شكيت بس لما شوفت مواضيع الدكتور ودخلت موقعه مالقتش اي حاجه من التهريج ال بيقوله ابو علي ولازم حد ياجماعه يوقفه عند حده وعمال يقول ان الناس اتقسموا من حوله بين واحد شامت و متشفي وساخط ومش عارف ايه الكلام ده فين اذا كان مفيش حد اصلا عبره ودخل ايد كلامه انتا ذي ما قال الاستاذ ابو عبدالله انك بتعتمد علي الناس ال بتدخل عالنت طياري عشان تبوظ صورته بس

• حجم الخط

المشاركة الأصلية بواسطة ضياء الرحمن مشاهدة المشاركة
      انا برده هاكتب نفس الرد هنا لان اكبر دليل علي انك بتحاول تبوظ صوره الراجل ده انك نسخت الموضوع لوحده في موضوع عشان تضلل الناس ال ما شافوش الموضوع قبل كده ياخي حرام عليك
      السلام عليكو ايه ياجماعه ده هو المنتدي باه للخناق والتحدي ولا لافاده الناس وان احنا نديهم معلومات ونعرف احنا كمان معلومات معلش محدش يزعل مني ولكن انا حاقول رايي بصراحه صحيح انا مش بفهم في العلاج الطبيعي اوي ولكن عندي مخ وكمان انا بتعامل مع المعاقين بحكم ان انا خدمه اجتماعيه ومهتم بالمجال وبدور علي النت كتير وبشترك في المنتديات واحاول اتعلم واقرا عشان اعرف اكتر عن الحالات
      يعني الاخ ابو علي ازاي يبقي صاحب ومدير مركز خطوات صغيره ويتكلم علي انه بس ابو طفل معاق عشان يعمل دعايه لمركزه ويعد يشتم ويخبط في دكتور تاني كاتب مواضيع انا شخصيا بستفيد منها ومن الواضح ان ناس كتير بتستفاد منها بدليل انه هو الوحيد ال بيشتم وكل الناس بتشكر مش عيب يتحول المنتدي لمصالح شخصيه واحد يحاول يغير ويبدل ويحور فالكلام عشان يطلع الدكتور تامر ده غلطان بس لمجرد انه بيتكلم في مواضيع ووسايل جديده في العلاج يا جماعه انتو فاكرنا هبل الانسان الطبيعي وخصوصا لو هو فاتح مركز ولقي ان في حاجات جديده مثلا الطبيعي انه مثلا يراسل ال كتب الموضوع ويحاول يستفيد من الكلام ال هو قاله او لو الحاجات دي عنده خلاص يسكت انما الواضح اوي ان الاخ ابو علي ده متغاظ ومضايق وده باين في اسلوبه وطريقته انا قريت الموضوع كويس وشوفت كام حلقه من ال الدكتور ده عملهم وكمان دخلت علي الموقع بتاعه ماشفتش اي افترا من البيقوله الاخ ابو علي وبعدين جاي في الهايفه ويتصدر زي مابنقول لان الراجل موقع كلامه في الاخر باخصائي في التاهيل والاكتشاف المبكر للمعاقين -ايه الهيافه دي ماهو كل المقال الراجل بيتكلم عن العلاج الطبيعي ومفهومه الغلط ومالمفهوم الصح ليه والراجل بيقول علي حسب كلامه انه عامل دراسات في الاعاقه طيب ايه المشكله باه ليه عايز تلخبط الناس مايصحش ان احنا نعمل كده عشان انتا صاحب مركز تاني ال انتا حاطط اعلانه ده وال غايظني ان ماحدش بيرد عليه وعمال يالف في الكلام ويحور فيه اكن الراجل ده نصاب ياشيخ نتقي ربنا باه دا احنا في رمضان حتي وعمال يقول كشفتك وكشفت مش عارف مين الغامدي قبل كده دا انتا ال عمال تكدب اهو وانتا ال اتكشفت عمال تقول ان ابني تعبان وبعالجه ممكن فعلا يكون عندك ابن تعبان ولكن انتا ما جبتش سيره خالص ان انتا صاحب المركز عشان تخلي الناس تجيلك انتا ال بتتاجر بالموضوع ده لانك انتا البتعمل الدعايه لمركزك علي عكس الموضوع ال انا قريته بتاع الدكتور مفهوش اي دعايه يبقي مين ال نصاب ياناس حرام عليكو ارحمونا باه كل واحد عنده مصلحه شخصيه يخش يشتم في الناس عشان مصلحته وانتا الوحيد الي فاهم يعني واكتشفت وهو معقول يعني انك تعد تالف قصيده تشتم فيها الراجل هو ده تصرف طبيعي انا بقالي كام يوم عمال اقرا في المواضيع لما اتخنقت واذاي اصلا اداره المنتدي ساكته عالتجريح ده مش هاينفع من كتر الاستفزاز لانه عمال يلف ويدور مفيش غير الاستاذ عبدالله ال فهم اسلوبه ان في مصالح شخصيه برده خصوصا اني اول ما قريت الكلام شكيت بس لما شوفت مواضيع الدكتور ودخلت موقعه مالقتش اي حاجه من التهريج ال بيقوله ابو علي ولازم حد ياجماعه يوقفه عند حده وعمال يقول ان الناس اتقسموا من حوله بين واحد شامت و متشفي وساخط ومش عارف ايه الكلام ده فين اذا كان مفيش حد اصلا عبره ودخل ايد كلامه انتا ذي ما قال الاستاذ ابو عبدالله انك بتعتمد علي الناس ال بتدخل عالنت طياري عشان تبوظ صورته بس

نأمل من كاتب المشاركة السابقة ترجمة كتابته من اللغة
      (الهيروغليفية ) الى اللغة العربية .

• حجم الخط

ماهي اسباب هجوم( ابو علي المزيف )علي د تامر؟
        انا هالخص لكم المسلسل بتاع هجوم ابو علي علي الدكتور واسبابه وزي ماهو كان بيحاول يتفنن ويغش ويغير في الحقيقه ربنا جعلني سبب عشان اكشفه واكشف غشه وانه بيتبلي علي د تامر بس الفرق بيني وبينه ان هو كان بيحضر كلامه في الباطل ومصمم يدور علي اي غلطه ولو بالباطل ولكن انا بحاول اظهر الحق –بس في حديث عن النبي عليه الصلاه والسلام عايز اقوله في الاول في حديث للنبي فيما معناه وليس نصه :
        (ستاتى على أمتى سنوات يكذب فيها الصادق و يصدق فيها الكاذب) فعلا صدق الرسول صلي الله عليه وسلم يكذب فيها الصادق ويصدق الكاذب ------

انا هاكتب كل حاجه من كلام ابو علي. مش من عندي ومن مشاركاته وانتو احكموا لان ربنا مايرضاش بالظلم ودي اقل حاجه اقدمها ل د تامر(الكلام ال باللون الازرق هو كلام ابو علي )
        اقوال ابو علي المزيف
        1-في اول مشاركه لابو علي - لماذا قال ان كل الطرق الجديده ال ذكرها د تامر في موضوعه موجوده علي رابط مركزه (بدون مايقول انه مركزه-مجرد ابو طفل مريض بيقول رايه) لما تدخل علي الرابط ماتلاقي اي حاجه من الطرق ال قالها د تامر طيب ليه بيدعي ان الطرق دي كلها موجوده عنده ؟ بدليل كلامه ده –( : أنا لم استطع مشاهدة الاربطة والاجهزة التي تقول عنها بسبب ان الروابط التي وضعتها انت لاتعمل باعترافك , فكيف تريد مني ان احكم على شئ لم اشاهده المشاركه 18
        ده كلامه في المشاركه رقم 18 طيب لماذا كان بيقول فاول مشاركه ان الطرق كلها موجوده فمركزه مع انه لم يشاهد الروابط لان كان بيها عطل؟
        ده تصرف واحد متغاظ مش كده ولا ايه؟

2- بعد كده دور علي حاجه تانيه حتي يشتم في د تامر وانه بيستخدم البدله وان ده حرام وتمارين البدله تمارين عنيفه والبدله بتعمل مشكله للعيال وفي نفس المشاركه بيشكر في د وائل وبمناسبه ومن غير مناسبه وانه اول ال دخلو البدله مصر –سبحان الله وده كلامه عندما كان يشتم في د تامر (ويقوم الاخصائي بتعديلها اثناء العمل اكثر من مرة وتشد الاحزمة المطاطية بقوة وبالذات حزام الركبة والذي تتمزق تحته الاوردة وتزرق المنطقة ) وتكون
        التمرينات عنيفة وبقسوة ويتخللها منع الطفل من الذهاب للحمام للسيطرة عليه كما يزعمون .( وساكتب عن البدلة ان شاء الله بالتفصيل ) .
        المشاركه رقم 14وفي نفس الوقت بعد ما كان بيشتم في د تامر رجع يقول (وأنا اقول بل انه
        هو من ادخل العلاج بالبدلة الى مصر اقصد الدكتور وائل سلام ( حتى الدكتور كمال لايستخدم البدلة ) فمن أين تعلم الاخصائي تامر العلاج بما يسمى تجاوزا البدلة الفضائية المشاركه36 نصدق اي كلام هو لما د تامر يتكلم علي البدله يشتم ولما يتكلم علي د وائل يفتخر انه اول واحد دخل البدله- سبحان الله

3- بيكمل ابو علي المزيف مشوار الكدب والغش بعد ما كان بيشتم في البدله وفي تمارينها وبيقول انها تمارين عنيفه وده كلامه (انا لااستخدم العلاج بما يسمى بالبدلة بمركزي والذي املكه واديره وبكل فخر ولم اذكر
        ذلك من قبل في هذا الموضوع بالذات على الاقل حتى لايفهم انها دعاية لماذا ؟
        *لم يتضح لها اي فائدة علمية وهذا كلام الاخصائيين العاملين بمركزي .المشاركه 36

*انا اعتقد ان بطل العالم لايتمرن اكثر من 3 ساعات يوميا فكيف يمكن لطفل صاحب
        اعاقة ان يتمرن 6 ساعات يوميا , المسألة تجاريه فقط .المشاركه36
        يرجع انا اكشفه بالصدفه انه عامل دعايه لمركزه ياريت بيعمل دعايه وبس-( ماكنش حد هايلومه ولكن ليه بيغلط في الناس) من غير ما يذكر انه صاحب المركز كالعاده علي موقع تاني وكاتب انه بيستخدم البدله وتمارينها وده برده كلامه وانا معلم باللون الاحمر علي اليمين انه دكتور وعلي الشمال انه بيستخدم البدله وتمارينها- مع انه كان بيقول ان تمارينها عنيفه

تم تصغير هذه الصورة. اضغط هنا لمشاهدة الحجم الكامل. أبعاد الصورة الاصلي هو 1280*800 و بحجم 131 كيلوبايت.

هو ايه – لما د تامر بيتكلم عي موضوع يشتم ويغلط وهو عنده وعند د وائل حلال – سبحان الله

4- يستمر ابو علي في مسلسل الكدب والغش ويقول انه ابو طفل مريض وانه مستثمر ويطلع كداب وانه دكتور وصاحب مركز وده كلامه (تقول ( يشتم ويخبط في دكتور تاني ) يا راجل انا مش دكتور انا والد طفل من ذوي الاعاقة وحاليا مستثمر في المجال الطبي .المشاركه37
        ويطلع ابو علي كداب وصاحب المركز وكمان بيستخدم البدله – سبحان الله

5- لما انا كشفته وكشفت غشه ادعي ان انا ود تامر شخص واحد حتي يداري علي نفسه وده كلامه( بعد أن شلّ تفكيره مقال الضربة القاضية وخسر المعركة الادبية بصفته الحالية هداه
        تفكيره الى الكتابة باسم آخر (ضياء) .....طردته من الباب ليعود من النافذة.
        - كيف يمكن لنا ان نعرف ان الاثنان شخص واحد ؟)
        اولا: قام بالتسجيل باسم ضياء وكتابة أول مشاركة بتاريخ 23/7/2010المشاركه43 واستغلها فرصه كالعاده وبيشتم في د تامر ولما انا برده كشفت كدبه وعرضت صوره شهادتي وان انا اسمي ضياء الرحمن فعلا وان التسجيل بتاعي في شهر مارس و كان رده بمنتهي البساطه انه كان بيخمن وغلط – سبحان الله

6- ادعي ان د تامر مش د كتور وانه مزور شهاداته – لا اعرف كيف هو عرف ولا بيخمن برده ؟ وانه اكتشف انه نصاب وانه اكتشف ده من موقع د تامر وانه صور صوره تعريف د تامر من موقعه وانه كشفه في المشاركه رقم 30 وده كلامه (
        الحمد لله والصلاة والسلام على رسول الله :
        هذا مانسخته من موقعك وفيه انك :
        1-اخصائي العلاج الطبيعي والتأهيل من جامعة القاهرة.
        2-=============بمستشفى ابوقير التخصصي.
        3-دراسات في الاكتشاف المبكر للاعاقه جامعة الاسكندرية
        مع ان د تامر في المشاركه رقم 17 واعتقد ان المشاركه رقم 17 قبل المشاركه رقم 30 – كان د تامر ناسخ نفس الصفحه من موقعه وهو ذكر ده وده كلام د تامر ال بالاخضر

سابعا : بالنسبه لخبراتي وان كنت لا احب هذه الطريقه فانت لا تمتحني وليس من حقك سؤالي ولكن بما انك تحاول ان تضيع مجهود عيرك لنشر العلم فسوف اضعها كما هي موضوعه في موقعي مدعمه بالشهادات التي حصلت عليها في موقعي وليس كلام مرسل
        • اخصائى العلاج الطبيعى والتأهيل جامعة القاهرة
        • اخصائى العلاج الطبيعى بمستشفى أبوقير التخصصى
        • دراسات فى الاكتشاف المبكر للأعاقة جامعة الاسكندريه
        • دبلوم فى التغذية العلاجيه والاعشاب الطبيه الأكاديمية الامريكيه للعلوم
        • عضو جمعية رعاية الأطفال ذوى الامراض العصبيه
        • عضو مجلس أدارة جمعية نور الحياة لرعاية ذوى الاتياجات الخاصه
        • المــشرف العام على ورشة الجبائر والأجهزه التعويضية بمستشفى الشاطبى الجامعى
        • حاصل على دورة فى العلاج المكثف والتأهيل مابعد الحقن بالبوتوكس
        • حاصل على دورة مكثفة فى العلاج والتأهيل مابعد حقن الديسبورت
        • حاصل على دورة على يد الفريق الهولندى لتأهيل ذوى الاحتياجات
        • حاصل على دورة فى الاشعة التشخيصيه
        • حاصل على دورة فى العلاج بطريقة ماكنذى للعمود الفقرى
        • محاضر فى الجمعيات الخيرية لتعليم كيفية تأهيل ذوى الاحتياجات الخاصة
        • تنسيق والقاء محاضرات فى قسم طب الأطفال جامعة الزقازيق عن التأهيل والعلاج المكثف قبل وبعد الحقن
        • رئيس قسم العلاج الطبيعى بمستشفى البطنان الجامعى بالجماهيرية الليبيه سابقا ومدرب ومحاضر للمتدربين بالمستشفى الجامعى
        • حاصل على دوره تأهيلية وإجادة فى البدلة الفضائية من أكبر مؤسسة علاجيه فى امريكا therapies for kids
        • خبره 10 سنوات في التاهيل لاني خريج سنه 2000
        • القاء محاضرات في مكتبه الاسكندريه وفي اتحاد الاطباء العرب
        • القاء المحاضرات بمدينه فايد والاسماعيليه بناء علي طلب الاخوه الصحفيين والتربيه والتعليم وبالمناسبه يوجد شكر منهم علي موقعي المشاركه رقم 17 د تامر
        • وانكشف كدب وغش ابو علي – انا هاسال سؤال لماذا صور التعريف واتكلم علي انه كشف حاجه جديده اذا كان د تامر في المشاركه رقم 17 ال اكيد قبل مشاركته رقم 30 وكان د تامر ناسخ التعريف بنفسه ومكتوب فيه انه حاصل علي دراسه في الاعاقه – ايه الكدب والغش من ابو علي ده – سبحان الله
        • وكمان لما وجد ان لا يوجد شخص مصدق كلامه نسخ الموضوع في عنوان جديد في قسم تاني من المنتدي – اسال سؤال لماذا نقل الحوار لقسم تاني الا ليشوش علي د تامر لان المفروض المناقشه هنا ؟؟ ولا ايه
        7- ادعي في الاول ان د تامر ما اتعلم البدله علي ايد د اجنبي وده كلامه
        اما تعلمك البدلة على يد دكتور اجنبي فهي ( واسعه شويه ) كما تقولون في مصر
        المشاركه 18 ولما د تامر جاب الفيديو مع الراجل الاجنبي بدل مايعترف بغلطه يرجع يشكك ويقول انه كيف يكون ايطالي ود تامر بيقول انه صاحب مركز في امريكا – سبحان الله اي بني ادم يشوف الفيديو وكمان د تامر كاتب تحت الفيديو انه ايطالي الاصل وصاحب مركز في امريكا ايه المشكله يعني مثلا لو واحد سعودي عمل مشروع في مصر ده هايلغي جنسيته الاصليه اي محاوله الغش الواضحه من ابو علي دي

8- بيستمر في كدبه ويقول انه بيحذر الناس وبيكشف اي واحد نصاب وده كلامه( ارجو من الجميع الحذر
        من متطببي النت , مدعيّ الشهادات , محترفي
        القص واللزق .
        فليس كل مايكتب يصدق وأنا مسؤول ان
        أعرّيهم لكم باذن الله المشاركه 28
        وسبحان الله هو ال اتعرا
        وطلع هو ال مزور وكداب وبتاع مصلحته وبيغير ويحور في الكلام حسب مزاجه وطلع هو صاحب مركز وواضح طبعا ضيقه وغيرته من د تامر وكل كلامه الكدب

9- رجع وشتم في الدكتور وده كلامه (.
        لن يشفق عليك أحد لأنك مارست أسوأ انواع الابتزاز .....فما ظنك بمن حاول ابتزاز اضعف الناس ( الاطفال ..بل والمعاقين بالذات ) .

انقسم الناس حولك مابين ....ساخط ....وشامت ....ومتشفّي .المشاركه33 انا ال هايجنني انه هو ال بيبتز الناس وبيكتب رابط عيادته وما بيذكرش انه صاحب المركز ولا انه دكتور وبيقول انه ابو طفل مريض يبقي مين ال بيبتز الناس – وبعدين نفسي افهم بيقول انقسم الناس حول د تامر بين ساخط وشامت ومتشفي --- هما فين الناس ال بيقول عليهم ده لا يوجد شخص واحد شتم الدكتور تامر غيره وكل الناس اما بتشكر او بتدافع عنه – هو بيحاول يضلل كعادته – سبحان الله المفروض يقول انه حاقد عليه او حاسد بدل ساخط

10- اخر ما زهق ولا يجد شئ نسخ مقدمه موضوع د تامر وقال انه مسروق وانا مش هاكرر نفس الكلام –ارجعو للمشاركه ال فاتت

طبعا في بلاوي تانيه كتير ولكن كفايه الحاجات دي عشان نحكم وانا في مقابل ما كتبه ابو علي اريد ان اسال ماذا فعل وقال د تامر ومن هو في كلام بسيط عشان الناس تعرف الفرق والحق
        1- د تامر كتب موضوع علمي مفيد ولم يعمل دعايه ولكن اخينا ابو علي اضايق ان الناس بتسال د تامر عن موضوعه فقال يجب ان احول نظرهم عنه
        2- د تامر ال اتكرم في اليوم العالمي للمعاق يبقي غشاش طيب اذاي وده رابط تكريمه
        للمشاهدهhttp://alandalos-center.com/forums/forumdisplay.php?f=32

3- د تامر ال بيعطي محاضرات تثقيفيه لينا كمدربين وللاهالي وده
        للمشاهده http://alandalos-center.com/forums/forumdisplay.php?f=56
        محاضره في مكتبه الاسكندريه ومحاضرات للاهالي
        للمشاهده http://alandalos-center.com/forums/forumdisplay.php?f=57
        منهم محاضره في الاسماعيليه وشوفو الناس كاتبه عنه ايه في الرابط ده بعد المحاضره مش كلام ابو علي الفارغ
        http://alandalos-center.com/forums/showthread.php?t=1300

http://alandalos-center.com/forums/showthread.php?t=1317
        4- عمل حلقات في اكتر من قناه فضائيه بيفيد بيها الناس وده الرابطhttp://alandalos-center.com/forums/forumdisplay.php?f=27
        5- اعطاء محاضرات علميه لو تشوفو الفيديو جالس قدامه اكتر من 30 دكتورفي كليه طب الزقازيق ود تامر بيشرحلهم يعني لو هو نصاب ومزور زي ما اخينا بيقول مش كان المفروض ال يكشفه حد من الدكاتره ال جالسين معاه وبيشرحلهم دول وده الرابط
        للمشاهده http://alandalos-center.com/forums/forumdisplay.php?f=29

انا زهقت من الكلام ولكن ده حق الراجل ده عليا سواء افضاله عليا انا شخصيا او انه فعلا يستاهل ان اي حد لما يذكره لازم يذكره بالخير كفايه انه عامل منتدي وبيرد علي استشارات الناس مجانا وانا ما جبتش حاجه من عندي كله من المشاركات ومن موقع الدكتور تامر وادخلو علي الموقع بنفسكوا وعلي المنتدي وشوفو الراجل ده مين – لان اي حد بيقرا الكلام هايشوف واحد بيشتم وعمال يقول علي الدكتور تامر انه نصاب وهايلاقي ناس بتدافع - ممكن يحتار ومش عارف يصدق مين مع ان الحقيقه واضحه ذي الشمس ولكن ال عايز يتاكد بنفسه يدخل ويشوف
        http://alandalos-center.com/forums/index.php
        http://www.alandalos-center.com/main/
        انا تعبت نفسي ولخصت الموضوع لوجه الله تعالي وعشان الحق يظهر وانتو شوفو الفرق بين واحد( ابو علي ) كل مشاركاته اما دعايه لمركزه او شتيمه في د تامر هل هذا طبيعي؟
        انا شايف ان الموضوع كده جاب اخره ومش محتاج مني اي كلام تاني الا لو ابو علي رجع تاني انا لازم ارجع وربنا يدي لكل واحد علي اد نيته
        سلام

Loading...

يعمل...
        X